Lejátszólista

2014. július 25., péntek

10.-Happy End változat .

--->(ha sokszor megnézed egymás után ..nagyon vicces)



Reggel arra ébredtem ,hogy nem találom Tony-t semerre ...
Elindultam megkeresni első utam a fürdő szóba volt ,de semmi még a hűtőbe is benéztem a biztonság kedvéért de ott sem volt ...azért vettem ki magamnak pár joghurtot ,mert megéheztem.
Elővettem egy kanalat és leültem az asztalhoz majd elkezdtem enni ...de valahogy a második kanál után már nem kívántam .
Felálltam és elindultam a konyhapult felé elmosni a kanalamat hirtelen hányingerem lett ...
Én erre nem voltam még felkészülve ...nekem ez még sok .
Vissza battyogtam az asztalhoz és leültem ...
-Nem bírom .-nyögtem ki  magamnak ..nem akartam ,hogy bárki más hallja mennyire gyenge vagyok ..bár ki hallotta volna ?...Tony nincs itt .
Hol van Tony ?.
Miért nem szólt és hova mehetett ?
-Bocs ,hogy nem szóltam ,de olyan édesen aludtál -mosolyodott el és tette le az asztalra a bevásárló táskát .
De mosolya most valahogy  más volt ..mintha nem mondana el valamit .
-Valamit titkolsz előlem ..!-jelentettem ki és felpattantam a székből .
-Nyugodj meg .-simította meg az arcomat.
-Te csak ne nyugtass engem .! -ütöttem el kezét arcomtól ..
-Csak a terhesség miatt vagy ilyen .-vette elő az almát a szatyorból .
-Milyen lánnyal voltál?.-húztam fel a szemöldököm ...már alig bírtam ki ,hogy ne nevessem el magam .Nehéz volt eljátszani ,hogy nem bízom meg abban az emberben akire az életemet is rábíznám ...
-Te meg miket beszélsz ?.-fordult felém .-Lázas vagy szívem ?-tette kezét homlokomra .
-Nem csak szerelmes .-csókoltam meg mosolyogva .
Pocakomra tette kezeit és simogatni kezdte ...
-Nem tudom mi lenne velem nélküled .-nézett komoly tekintettel szemembe .
-Részegen feküdnél egy árok parton .-mondtam gúnyosan.
-Pontosan .-nevette el magát .
-De itt vagyok neked és mindig itt leszek ...-mondtam halkan . 
-Örökké ?-kérdezte csillogó szemekkel ...
Annyira irtózom ettől az örökké szótól ..hiszen nincs olyan ,hogy örökké nem igaz ?
-Örökké .!-jelentettem ki határozottan ...de van mellette még az örökké is létezik és nem zagyvaság amit a szerelmesek mondogatnak egymásnak ,hanem ígéret amit betartok .
-Akkor ...-kezdett bele majd letérdelt elém és kivett a zsebéből egy kis kék dobozkát majd felnézett rám .Olyan zavartnak tűnt ..de én nem voltam az tudtam a választ ami az ...
-IGEN.-jelentettem ki hangosan még mielőtt megkérdezte volna a szokásos filmbe illő szöveget .
-Most elvetted a romantikáját .-forgatta meg a szemit boldogan és felhúzta az ujjamra a gyűrűt .
-Tudod mennyit készültem ?...szöveget is írtam .-duzzogott ...
-Naa had halljuk azt a szöveget Romeo ...-mosolyodtam el .Majd elővett egy cetlit a zsebéből és olvasni kezdte ...
-Minden egyes nap amikor mosolyodra ébredek új értelmet kap minden ..Fiatalnak érzem magam melletted ,mert az is vagyok ha a közelemben lehetek .Amikor megláttalak a reptéren mikőzben a szalaglón futkostál ,olyan boldogság töltött el mint még soha ,nagyon rég mosolyogtam ,de akkor valahogy nem bírtam abbahagyni .
Megígérem ,hogy boldog leszel mellettem és bármi lesz is  én harcolni fogok érted .
Te teszel engem erőssé...
Te teszel engem élővé ...
Hát miért ne lennél az enyém örökké és miért nem tartoznál hozzám ?..ha egyszer nekem teremtettek.
-Amikor befejezte letöröltem a könnyeimet és a nyakába ugorva ezerszer mondtam "igen"-t és ez az igen akkor valami hihetetlen nagy szó volt de én mégis egész nap mondogatni tudtam volna .
-Én azért létezem ,hogy szeresselek .-mosolyodtam el .
-Én pedig azért ,hogy viszont szeressek .-mosolyodott el ő is majd megcsókolt .....

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm hogy megírtad <3! (itt is)

    VálaszTörlés
  3. ugye meg lesz kovi reeesz ?:)^^ imadoom :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem ,mert csak 10 részes és volt a másik 10.-rész meg ez ,hogy legyen Happy End is :D örülök ,hogy tetszett .....<3:D

      Törlés
  4. Nagyon jó!!! Kár hogy nem lesz folytatás :(

    VálaszTörlés